Wednesday, August 27, 2014

אריאנה מלמד הגיעה למסקנה: אין עם מי לדבר

ידידי שלח לי את הכתבה הזאת של אריאנה מלמד


והוא הוסיף:
אז עכשיו גם אריאנה חושבת שהחמאס הוא ארגון טרור דיקטטורי ולא נראה לי שהיא חושבת
שהוא נמצא באותה מדרגה מוסרית של מנהיגי ישראל.

אבל מה היא מבינה, עוד שמאלנית.

ואני עדיין חושב שצריך לדבר אתם




והנה מה שכתבתי לו:
אני דווקא מסכים איתה
מעולם לא הייתי חסיד של החמאס, ארגון פרימיטיבי וקיצוני

מכאן ועד אין עם מי לדבר יש דרך ארוכה. אם החמאס מייצג את רוב תושבי עזה, אז כנראה אין. לא אני ולא אריאנה איננו מומחים לחמאס, ולכן אין לי דעה מגובשת. מומחית לחמאס שגם שירתה בקהיליית המודיעין הופיעה לפני מספר ימים בערוץ 10, וטענה שאמנת החמאס פחות קיצונית מאמנת אש'ף, ששונתה מאז למורת רוחו של הימין. כלומר, לדעתה יש לדבר עם חמאס

ולמרות שאתה לא אוהב אנלוגיות היסטוריות, אזכיר שהיהדות של היום התפתחה, כמו כל הדתות, מגירסה פרימיטיבית מוקדמת שבה מעמד הנשים היה דומה למעמדן היום תחת שלטון חמאס

בשורה התחתונה: אני מהאופטימים, שחושבים שבשנים הקרובות נאכל הרבה חרא, כי אין משהו אחר לעשות. הלא הפסימים אפילו לא בטוחים שיהיה מספיק חרא כדי להאכיל את כולם



3 comments:

  1. וכל זה אחרי שאריאנה מלמד פרסמה את הכתבה הזאת
    http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4560846,00.html

    ואני הגבתי כך


    צריך היום אומץ להכריז שחמאס איננו ארגון טרור, אלא ארגון פוליטי שעוסק גם בטרור
    עד שקראתי את נוח-הררי, חשבתי שאין הבדל בין חמאס לצה'ל, כי שניהם אחראים לפעולות טרור
    בא יובל והעמיד אותי על ההבחנה בין טרור לסתם פשע מלחמה. זה לא ממש משנה

    אמור מעתה: חמאס עוסק בטרור, ואילו צהל רק הורג אזרחים בלי כוונה. אבל חמאס הוא ארגון טרור כמו שגוש אמונים הוא ארגון טרור - שניהם עוסקים בפעילות פוליטית, רווחה, וגם טרור

    ReplyDelete
  2. עכשיו נרגעתי. אני אמסור להורים שלי שהם לא צריכים ללכת (יותר נכון לזחול) לחדר המדרגות כשיש אזעקה בבאר שבע
    כי הארגון ששולח את הטילים מנהל גם גני ילדים (ומוציא להורג משתפים ברחוב

    !!איזו הקלה

    גם דאעש דרך אגב עונה להגדרות האלו, וואו, עכשיו אני ממש באופוריה של אושר

    ReplyDelete
  3. אהבתי את התגובה

    ברור שהוא עוסק גם בטרור. הרקטות הן טרור

    ReplyDelete