Monday, April 4, 2011

בן



אבא

מי היה מאמין שאתה בן 50. אני לא יודע להגיד מה הזיכרון הראשון שלי ממך, אבל כן אפשר להגיד שלא כל כך הזדקנת

אתה עדיין מפדל מהר לעבודה, גולש בכל הזדמנות, ומנצח את עומר בהורדת ידיים

אני חושב שאתה האבא הכי טוב שבן כמוני יכול לבקש

אני יכול לנסות לתאר את כמות ההשקעה והסבלנות והאהבה שאתה מקדיש לי ולעומר, אבל זר לא יבין זאת. גם אם לפעמים נראה לך שאני מתעצבן, וכשאתה נוהג מהר אני אומר לך להאט, וכשאתה נוהג לאט אני אומר לך להאיץ, זה רק בגלל שאני יודע שאתה מבין אותי ואת השגעונות שלי

כייף לי הכי בעולם לדבר איתך על כל נושא שהוא, ואני תמיד שמח לשמוע עצות בנושאי צבא משריונר, קצין לשעבר וסרבן שטחים שכמוך. גם אם אנחנו לא תמיד מסכימים, תמיד תמכת בי בכל מה שבחרתי, ועזרת לי לראות את הנכון

לפעמים אתה אומר, שהדור שלכם כבר לא רלוונטי. אז כנראה אתה לא מבין איזו דוגמא אישית אתה נותן בכל דבר שאתה עושה, לי ולעומר. ודווקא הדור שלנו זה מה שמדאיג יותר

אבא, אני מאחל לך עוד 100 שנה של בריאות ואושר עם אמא, עומר ואני. אני מעריך אותך הכי בעולם, ויותר מזה אוהב אותך כל כך. אז מזל טוב

No comments:

Post a Comment