Monday, April 4, 2011

עומר



טוב, אז אני בטח צריך להגיד פה שאין עוד אבא כמוך בעולם, אבל במקרה שלך זה באמת נכון. איזה עוד אבא, חילוני לכל דבר, קם בבוקר להניח תפילין עם כיפה בוכארית, ולומד גמרא בערבים, וכשמגיע יום כיפור, בכלל לא צם. או איזה עוד אבא מסתנן לסוף מסלול, על מדי ב', למרות שאמרו במפורש: אין כניסה להורים

או: גולש לירדן, שוחה למצרים, או סתם טובע באכזיב

אז אבא, למרות שאתה חושב שאתה מעצבן לפעמים או מעאפן, תדע לך שאין חבר שלא אומר: "איזה גבר אבא'שך" או גם: איזה מג'נון הוא. אז רציתי להגיד לך שאתה אבא מדהים, אחד המהנדסים התותחים אם לא ה- , ויש לך ידע על הכל, מפה ועד הכוכבים ובחזרה, שזה קצת גורם לי להרגיש מפגר לידך. אבל אני לומד ממך כל יום, ועד גיל 50 אני מקווה להשלים

אתה בן אדם עם כל כך הרבה טוב-לב, שאוהב רק לעזור ולא לפגוע, ולגרום לכולם סביבך לחייך. אז תודה שלימדת אותנו לאהוב ולהעריך את החיים, אבל כמובן להישאר צנועים. תודה על כל האפשרויות שפתחת בפנינו, ותודה על כל מה שעשית בשבילנו ועל כל מה שעוד אני יודע שתעשה. הייתי אומר לך לא להישתנות, אבל אותך אי אפשר להזיז 5 ס"מ לפה או לפה. אז כנראה זכינו בעוד 50 שנה של אבא נפלא

אז אבא, למרות הדעות הפוליטיות הנוקשות שלך, שלפעמים גורמות לי להגיד שאנחנו לא מכירים, תדע שאני גאה בך ובכל דבר שאתה עושה, ובמיוחד למען גלעד שליט, שבעזרת השם יחזור כבר הביתה... וגאה על החברה שלך שנמכרה במיליונים, אבל אותך זה לא כל כך מעניין

אז הנה השתחררתי, ובן גם בדרך, או בעצם בדרך לרמטכ"לות... אבל גם היום שלו יגיע. ועכשיו שיש יותר זמן, אני מבטיח שנטייל איפה שתרצה, ונראה עולם ביחד

הרבה הרבה מזל טוב, ואוהב אותך המון המון

No comments:

Post a Comment