Friday, September 25, 2020

Datsun עוד דיון על נגיף הקורונה, עם ידידי-כאח-לי

פרסמתי את הקישור הזה לכתבה ב"הארץ" (להזכירכם, המוסד היחיד בישראל הראוי לשם המחייב "עיתון יומי")

בשוודיה מצליחים לבלום את הנגיף בלי סגר, אבל שרת הבריאות המקומית מזהירה משאננות

שוודיה, "בעת הזאת" (...) היה המדינה שמבקרי הממשלה אוהבים להיתלות בה (ולדעתי, בצדק) כמודל של התמודדות רציונלית ונכונה עם הנגיף. בעיני רוב הפרשנים בישראל, היא מהווה מפלט ל"מכחישי קורונה" (כפי שאנחנו מכונים, לפחות בן-שלי-קטן, עומר, ואני)

בשוודיה גם מתגוררים אדם, אחיה של הגרי, עם אשתו


ציטוט מהכתבה

"זו אינה תחרות ואין סיבה להכריז על מנצח. עדיין מוקדם ומסוכן מדי מכדי להשוות שיעורי תמותה שבועיים.... בטווח הארוך, כולנו זקוקים לחברה שמתפקדת היטב. עלינו ללמוד מאחרים את מה שאפשר, לא להפנות אצבעות מאשימות ולנסות להתמיד בציות להמלצות לאורך זמן." - הלנה הלנגרן, שרת הבריאות של שוודיה (לא הטילה סגרים, שיעור תמותה בינוני-גבוה, כלכלה מתאוששת מהר, כיום עם שיעור הדבקה בין הנמוכים ביותר בעולם)

וציטוט רלוונטי ומקביל

"כל העולם לומד מאיתנו את השיטות איך להילחם בקורונה" - בנימין נתניהו, ראש הממשלה של ישראל, מדינה בהתפרקות מוחלטת, עם שיעור ההדבקה הגבוה בעולם המערבי


על כך ענה לי ידידי Dutsun

הגברת הנ״ל אין לה אותן בעיות שיש בישראל, יש לה ממשלה שמתפקדת. בישראל יש ממשלה אבל לא מתפקדת

!אם יש סגר אז הם שומעים ולא יוצאים להפגנות

Sent from my iPad


אני

נכון מאד! אתה צודק לחלוטין
?!ומדוע הממשלה לא מתפקדת
אולי זה קשור לכך שמי שהרכיב את הממשלה, ומי שמנהל אותה, ומי שמונע סמכויות בכל כוחו, מכל אחד שמסוגל לעשות משהו - אותו מישהו הוא פושע, מושחת, שעסוק בכל דקה מזמנו במשפט שלו, בתקשורת, במלחמה נגד האויבים האישיים שלו במקום נגד האויבים של המדינה
?ושבגללו, ישראל נמצאת היום במצב הכי גרוע בעולם, במאבק במגפת הקורונה

?סתם מחשבה שעלתה לי בראש עכשיו. אולי הדברים קשורים איכשהו לאיש הזה, נתניהו


דטסון

אתם רק שכנעתם אותי שנתניהו המציא את הקורונה רק בכדי להישאר בכוח בממשלה
כולכם אשמים במה שקורה. המפגנים ,הדתיים,החילונים.הערבים. ושאר המדינה. אם לא תיקחו אחריות היא מעבר לפינה מחכה לכם
כן הוא מושחת אבל אני בעד לחכות עד למשפט. אולי אתם לא מאמינים בבתי המישפט בישראל מפני שהכל מושחת שם. אני גם מסכים

Sent from my iPad



אני
מי אמר שנתניהו המציא את הקורונה? לא אמרנו את זה
הקורונה רק באה לו במזל, ודחתה את המשפט שלו
אם יהיה לו עוד מזל, הוא יצליח להטיל סגר מלא, ואז לבטל את המשפט לגמרי

מי שמפיץ את הקורונה כרגע זה בעיקר החרדים, וגם קצת הערבים
אבל יש הבדל גדול - רוב הערבים מודים שיש אצלם בעיית קורונה (ומבקשים מהממשלה לעזור באכיפת החוק והאלימות), לא מכחישים אותה ולא שמים זין על כל העולם כמו החרדים
עם החרדים האלה, אין שום פלא שיש קצת אנטישמיות בעולם

המפגינים לא מפיצים בכלל, אין לזה שום עדות

לא הכל מושחת בבתי המשפט, ואני מעריך שאם יהיה לנו מזל ויהיה משפט, הוא יורשע

כדי להכניס אדם לכלא, צריך בית משפט
אבל לא צריך משפט כדי לדעת שהוא כישלון מוחלט


דטסון
ככל שאני קורא יותר ולומד את תיקי האלפיים , אני משוכנע יותר בחפותו .אם הוא ישב לפניי 12 חברי מושבעים פה (בארה"ב) הוא זכאי. 100% ואני לא אכנס פה לפרטים
האם יהיה לנאשם מישפט צדק! לא.ולא. באמריקה הכל הייה ניזרק לפח. בישראל התובע יכול להסתיר
הכל . ולשים צו איסור פירסום והשופט מסכים? זה מה שעושים בצפון קוריאה .סין.רוסיה

?איך אתם האור של ישראל מסכימים הא הא. שמנדלבליט יהיה. גם היועץ הממשלתי. וגם התובע הכללי

למה אתם לא מפגנים נגד משה כחלון? חברה שעמדה ליפני פשיטת רגל Hot פתאום בלי להשקיע
שקל.עושה כסף על התשתיות של בזק .לא משלמת לבזק . רק מפניי שאח שלה הוא שר התיקשורת

Sent from my iPad


אני
עזוב את השחיתות. לא נסכים על זה, וזה בסדר

הוא צריך להתפטר בלי קשר לשחיתות. ראש הממשלה הגרוע ביותר שהיה לישראל אי-פעם
והתחרות על התואר הזה מאד קשה, כי רובם היו גרועים. אבל נתניהו גרם כזה הרס, שייקח הרבה שנים לתקן (ואני כבר לא מאמין שיתוקן)

!סוףשבוע נעים

Cheers,
Avner E

No comments:

Post a Comment